Frequently Asked Questions

3
Τι είναι η Ένωση;

Είναι μία προσπάθεια να έρθουμε όλοι οι φωτογράφοι και βιντεογράφοι γάμου κοντά, με ουσιαστικό τρόπο, με σκοπό να βελτιώσουμε τις συνθήκες για το επάγγελμα μας.

Τι δεν είναι η Ένωση;
  • Δεν είναι ένα ακόμα σωματείο που κυριαρχείται από κομματικούς συνδικαλιστές.
  • Δεν είναι μία ακόμα κερδοσκοπική επιχείρηση με στόχο να εκμεταλλευτεί τους φωτογράφους και βιντεογράφους προς ίδιον όφελος.
  • Δεν είναι μία μικρή ομάδα φωτογράφων που έχουν κοινά χαρακτηριστικά.
Γιατί να συμμετάσχω;
  • Επειδή ένας από τους βασικούς σκοπούς της Ένωσης είναι η προώθηση και προβολή των μελών της Ένωσης στο ευρύ κοινό.
  • Επειδή παράλληλος στόχος είναι η βελτίωση των υπηρεσιών, ώστε να υπάρχει επιτυχία των απολαβών και των δύο πλευρών.
  • Επειδή θέλεις να είσαι μέλος μίας κοινότητας που έχει το ίδιο επάγγελμα με εσένα.
  • Επειδή θέλεις να εξοικονομήσεις χρήματα από προνομιακές τιμές που θα πετυχαίνει η Ένωση.
  • Επειδή θέλεις να συνεχίσεις να μαθαίνεις, να εκπαιδεύεσαι, να εξελίσσεσαι και να βελτιώνεσαι.
  • Επειδή θέλεις να αναγνωριστείς (από το ευρύ κοινό) ως ένας επαγγελματίας του χώρου.
  • Επειδή πιστεύεις ότι όλοι μαζί ενωμένοι μπορούμε να αντιμετωπίσουμε πιο αποτελεσματικά τις προκλήσεις του επαγγελματός μας.
Ποιο είναι το κόστος εγγραφής και συνδρομής;

Το κόστος εγγραφής είναι: 40€ (εφάπαξ)

Το κόστος της ετήσιας συνδρομής είναι: 150€

Σύνολο: 190€ ανά φωτογράφο ή βιντεογράφο.

Ειδική περίπτωση: Για συγγενικά μέλη ή συνεργάτες (θα στέλνουν σχετικά έγγραφα που θα αποδεικνύουν την μεταξύ τους σχέση), η εγγραφή και συνδρομή του 2ου ατόμου θα έχει ως εξής:
Α) εγγραφή κανονικά (40€)
Β) συνδρομή: το μισό της ετήσιας συνδρομής, δηλ. 75€.

 

Γιατί υπάρχει εγγραφή;

Το κόστος εγγραφής αναλογεί στα κόστη ίδρυσης και έναρξης της Ένωσης.

Γιατί είναι τόσο ψηλά τα κόστη;

Γιατί θα γίνονται ουσιαστικές ενέργειες που έχουν κόστος. Ένα πολύ καλό και ενημερωμένο site της Ένωσης που θα απευθύνεται στις νύφες, η πληρωμή ενός υπαλλήλου διαχειριστή που θα φροντίσει για την ομαλή και ουσιαστική λειτουργία της Ένωσης και πολλά ακόμα που περιγράφονται αναλυτικά στις: ΠΑΡΟΧΕΣ ΜΕΛΩΝ

Τι είναι η διοικητική ομάδα;

Είναι η ομάδα που διοικεί την Ένωση και αποτελείται από 5 μέλη:

α. Πρόεδρος – Ιωάννης Γκουτζουρής
β. Υπεύθυνος οικονομικών – Αθανάσιος Ανδρουτσόπουλος
γ. Υπεύθυνη Προβολής και Marketing – Mόνικα Κρητικού
δ. Υπεύθυνος για φωτογραφικά θέματα – Δημήτριος Παπαϊωάννου
ε. Υπεύθυνη για κινηματογραφικά θέματα – Αλίκη Κορωναίου

Ποιες είναι οι προϋποθέσεις για τα νέα μέλη ;
  1. Έναρξη στην εφορία ως επαγγελματίας φωτογράφος ή βιντεογράφος.
  2. Διατήρηση επαγγελματικού site με αντικείμενο την φωτογραφία ή κινηματογράφηση γάμου.
Γιατί είναι μαζί οι φωτογράφοι με τους βιντεογράφους;
  • Γιατί ασχολούμαστε με το ίδιο αντικείμενο.
  • Γιατί συνεργαζόμαστε έτσι και αλλιώς κατά την εργασία μας.
  • Γιατί όσο περισσότεροι είμαστε, τόσο περισσότερο δυναμώνει η Ένωση.
Η Ένωση αφορά φωτογράφους και βιντεογράφους σε όλη την Ελλάδα;

Ναι, η Ένωση αφορά όλη την Ελλάδα και δεν έχει γεωγραφικούς περιορισμούς.

Αν είμαι ήδη σε τοπικό σύλλογο, μπορώ να γίνω μέλος της Ένωσης;

Φυσικά, με τις προϋποθέσεις που έχει θέσει η Ένωση για νέα μέλη.

Ποια τα μέσα και εργαλεία της Ένωσης?

1. Έμμισθος υπάλληλος / συντονιστής που ασχολείται με την διαχείριση και τον συντονισμό της Ένωσης.
2. Ιστότοπος – www.thepapillon.gr
3. Φόρουμ με πρόσβαση αποκλειστικά στα μέλη
4. Branding – εταιρική ταυτότητα.
5. Εκτύπωση περιοδικών και δημοσίευση άρθρων σε έντυπη ή σε ηλεκτρονική μορφή, σε όποιες εφημερίδες, περιοδικά, βιβλία ή φυλλάδια η Ένωση μπορεί να σκεφτεί ότι είναι επιθυμητό για την προώθηση των σκοπών της.
6. Δημιουργία προφίλ στα social media.